joi, 25 august 2011

Va salut pe toti, prieteni ai mei.........

Am observat ca exista oameni care isi serbeaza ziua de nastere in fiecare an, indiferent daca au avut un an mai bun sau mai prost. Care n-ar renunta cu niciun chip la petrecerea de ziua lor, la invitati, la tortul cu lumanari.

Presupun ca asa au fost invatati de mici, ca parintii lor i-au serbat cu grija in fiecare an si ca bucuria sarbatorii le-a intrat in sange, in rost, in obisnuinta. Recunosc, cu maxima onestitate, ca ii invidiez. Eu nu am indraznit sa fac petrecere de ziua mea decat o data la zece ani si nici atunci nu am vrut sa fac mare tambalau. Mi s-a intamplat de doua ori in viata sa mi se organizeze cate o petrecere surpriza, o data la un nou loc de munca unde am fost inconjurata de colegi noi, straini, evident, si care dupa protocolul de taiere a tortului si La multi ani” s-au risipit fiecare la lucru, au uitat imediat ca fusese ziua mea,si altadata intr-un loc in care nu aveam niciun chef sa merg, si nu m-am putut bucura prea zgomotos, desi m-am straduit sa ma prefac entuziasmata de desfasurarea de forte

Ziua mea e vara si toata copilaria am fost nevoita sa accept cu resemnare ca e miezul vacantei, copiii sunt plecati, si nicio petrecere n-ar iesi la fel de reusita precum cele ale colegilor nascuti in alte anotimpuri.La 18 ani din pacate nu am avut parte de nici o petrecere de majorat, asa cum se purta pe vremurile acelea. Dar, de atunci incoace, tanjesc dupa o sarbatoare grozava, cu muzica buna si dansuri cu imbratisari stranse, voluptuoase, ametitoare. Cu rochie facuta special pentru aniversare, cu mancare delicioasa si povesti care sa ne faca sa radem din tot sufletul, cu toti prietenii mei risipiti prin toata lumea, cu rude si cunostinte...... Cu zori care sa ne surprinda vorbind cate-n luna si-n Calea Lactee… Tanjesc dupa o aniversare pentru care nu sunt pregatita, inca, dar o visez si o astept. Nici anul acesta nu a fost, dar cine stie poate va fi anul viitor .......multumesc tuturor care ati fost alaturi de mine astazi mi ati inseninat ziua cu “la multi ani “-urile voastre ....stiu ca nu sunt singura ca va am pe VOI....sunteti multi, SUNTETI PRIETENII MEI, ma inclin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
Pot deveni coordonatorul nuntii voastre (Wedding planner), capabil sa adune elementele necesare pentru nunta, sa le coordonez perfect in timp record. Cunosc traditiile, protocolul si eticheta din ziua nuntii. Alcatuim impreuna lista de cheltuieli, desfasuratorul, impreuna vom gasi solutii la orice dorinta a voastra sau problema aparuta. Am competenta de a recomanda, decoratiunile, florile, prestatorii de servicii, localurile si saloanele de nunti, astfel incat tu sa eviti negocieri neplacute, sa scutesti bani si timp, singura a grija a voastra sa fie aceea de a te distra la propria nunta. Aveti incredere in mine si veti avea reusita nuntii voastre. tel.07864384996,fb - Coordonator evenimente Londra, UK, mail-officedecoratiuni@yahoo.com